Copyright 2017 - Kėdainių švietimo pagalbos tanyba

VASTYBINIŲ IR SAVIVALDYBIŲ MOKYKLŲ VADOVŲ, JŲ PAVADUOTOJŲ UGDYMUI, UGDYMĄ ORGANIZUOJANČIŲ SKYRIŲ VEDĖJŲ, MOKYTOJŲ IR PAGALBOS MOKINIUI SPECIALISTŲ 2017-2019 METŲ KVALIFIKACIJOS TOBULINIMO PRIORITETAI

(patvirtintaLietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministrės 2017 m. rugpjūčio 25 d. įsakymu Nr. V-647)

1. Prioritetas: Individuali mokinio pažanga: pažinimas, stebėjimas, vertinimas, skatinimas. Prioriteto kryptys:

1.1. Mokinio skirtybių suvokimas, atpažinimas ir panaudojimas siekiant jo pažangos.

1.2. Mokinio refleksija, pažangos ir lūkesčių įsivertinimas.

1.3. Socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymas.

2. Prioritetas: Įrodymais grįstas mokymas. Prioriteto kryptys:

2.1. Tarptautinių tyrimų, mokyklos išorės vertinimo ir kitų vertinimų rekomendacijų ir informacijos panaudojimas proceso kokybei gerinti.

2.2. Vertinimas ir įsivertinimas mokyklos veiklos kokybei.

2.3. Pedagoginio personalo veiksmingumo didinimo priemonės.

3. Prioritetas: Pedagoginių darbuotojų bendrųjų ir dalykinių kompetencijų tobulinimas. Prioriteto kryptys:

3.1. Profesinis pedagogų skaitmeninis raštingumas.

3.2. Bendravimo ir bendradarbiavimo kompetencijos.

3.3. Dalykinės kompetencijos, susijusios su ugdymo turinio kaita.